lørdag 8. mars 2014

Gratulerer med dagen alle medsøstre!

Og hva er vel bedre da enn at man i tillegg våkner opp til sol og blå himmel, vindstille og god temperatur…

001 006
004 005

Det er utrolig også hvor mye snø som har smeltet. Men så skal det nå sies at vinteren i år har vært veldig spesiell; den har liksom aldri helt klart å bestemme seg. Men nå lar jeg fortid være fortid og ser heller fremover til lysere tider og sol og sommer.

009

Annekset mitt. Titter man inn gjennom vinduet der kan man se årets frøsådd som så sårt trenger å bli priklet og det er vel også det som er planen min nå i nærmeste fremtid. Hahah, skal si frøsåingen min har moderert seg sammenlignet med de første årene. Jeg hadde kasser på kasser med spirer, men det kommer vel til et punkt hvor man rett og slett bare må begrense seg. Nå har jeg tenkt å få sendt mail til Kjell Arne på Kvam Gartneri, må jo få oversikt over årets roseliste som alle andre år. Ha, føler meg som et barn som sitter med et lekeblad og krysser ut alt man ønsker seg. Men jeg vet at det er noen roser jeg må ha.

008 

1 kommentar:

toves sammensurium sa...

SÅ flink du er med frø og såntslags...der har jeg noe å ta igjen!!! Det er det å ha ne plass å sette det,- men til våren bygger vi vinterhage og da kan jeg kanskje sette frø der hver vår fremover???

Roser er en av tingene jeg også skal investere i i år,jeg skal stikke nesen dyyyypt inni rosebøkene mine og finne ut litt mer om både hardførhet,blomstringstid etc etc.SPennende med hage :)

Ser du og jeg har samme bakgrunn på bloggen og samme spisebord.God smak du ;)

God helg"!
Toveklem.)