søndag 25. november 2012

Stigen i stua

Jeg har funnet ut at stua er altfor liten til å romme alt det jeg egentlig ønsker å ha der. Så i går fikk jeg flyttet den gamle maletrappa og den er nå plassert i vindfanget. Jeg har ikke tenkt å ha den der permanent for den har jeg tenkt å få plassert i tv-stua når vi engang i fremtiden får det. Men en ting må vike for det andre, så resultatet ble at jeg plasserte stigen i stua i stedet, den tar litt mindre plass enn maletrappa.

006 

010

008

I morgen begynner hverdagen igjen og min første dag på jobb etter at papsen døde. Utrolig nok har det gått veldig bra og jeg kjente at jeg fikk senket skuldrene etter begravelsen, men alt resulterte i at jeg var så utrolig utmattet og hadde null energi. Det eneste jeg klarte var vel å stirre i veggen. Men nå har jeg begynt å komme opp på normalt energinivå igjen og det er deilig altså.

Jeg må igjen takke for alle gode kommentarer i den vonde perioden vi har vært gjennom og det har betydd så enormt mye for meg. Særlig er det også utrolig koselig at min supergode tremening Toril har lagt igjen kommentarer her hos meg. Toril og jeg hadde det mye gøy da vi var små. Det var mye leking med Barbie-dukker og ikke minst en del flotte ferieturer sammen med mamma og pappa. Dette er så godt å tenke på nå for da var jo også pappa inkludert. Det er nok derfor det er så hyggelig å få kommentarer av deg Toril og det får frem gode minner fra fortiden og fra da vi var små. Jeg har ihvertfall innsett at familien betyr alt, inkl. deg Toril.

Jeg ønsker alle en god søndag!

5 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Så bra at det går bedre med deg nå. Sender deg gode tanker!

Klem fra Eli:)

Snuffeldyret sa...

Støig med stigen i stua!

Godt å høre at det lysner litt! Har tenkt mye på deg i det siste.

loftkroken sa...

Kjekt det går bedre med deg ♥
Likte den stigen!
Kos deg skikkelig idag Lene :))

Klem Bente

Vivishagerom sa...

Veldig hyggelig å høre at du har fått igjen litt energi!
Stigen ble jo kjempe fin i stua. Du er jo flink til å dekorere inne, så kanskje jeg kunne lære noe av deg der!

Ønsker deg en ny fin uke og lykke til på jobben i morgen!

God klem

Toril sa...

Så flott du har det Lene :)
koselig at jeg har fått frem gamle gode minner. vi har jo hatt mange fine lekestunder og ferier sammen :D
Håper den første arbeidsuka di har gått bra, det beste at al"normalt" igjen. Håper vi kan treffes en gang
Klem fra meg <3