tirsdag 16. august 2011

Joda, kurvstolene var stilige de…








I dag startet jeg kl. 07.00 fra Lillehammer og turen gikk selvsagt til Oslo. Håpet var jo selvsagt å få med meg kurvstolene jeg hadde bestilt. Men fikk jeg nå egentlig plass til de i bilen?…………NOPS!!!!!! Samme hvor mye jeg endevendte på de i alle retninger ville de ikke inn i bilen. Så litt skuffet ble jeg, men jeg hadde også en følelse på forhånd at det ikke kom til å bli plass til de. Så nå har jeg avtalt med et transportfirma at de skal hente de for meg i morgen og da får jeg de levert på døra. Men jeg fikk ihvertfall prøvd de og jeg syntes de var gode å sitte i. Skulle egentlig ha kjøpt med putene også, men jeg syntes de var litt VEL dyre, så jeg får heller finne noe annet.

Men uansett, det ble ikke bomtur inn til Oslo for det. Og ettersom jeg plutselig fikk veldig god plass i bilen ble det med et lekkert lite bord fra Home&Cottage. Ikke var det dyrt heller og det har selvsagt fått plass i lysthuset. Planene er å ha det mellom kurvstolene men vi får sjå an plassen. Ellers ble det også handling på både A-møbler, Smart Club, ToysRus og Ikea.


Vel, da får jeg bare gå å glede meg en dag til da, men da får jeg gjort meg enda mer ferdig i lysthuset hvis jeg har overskudd i kveld da etter at tinusen har lagt seg.

Ingen kommentarer: