torsdag 28. juli 2011

Jeg har lagd et par filmsnutter fra hagen

Snuttene lagde jeg i går kveld og viser hvordan hagen er nå. Hagen er ikke bloggifisert og visne roseknopper, ugress mellom heller og egentlig, generelt, en litt ustelt hage vises. Som jeg skrev i forrige innlegg så har hagen blitt nedprioritert et par uker nå og da blir den også seende ut slik i tillegg til alt regnet som også har kommet de siste ukene, har satt sitt preg på hagen. Må også påpeke at de to siste dagene har vi hatt tropisk temperatur her og masse sol. Jeg skal absolutt ikke klage på varmen som er ute nå for den var uten tvil veldig etterlengtet. Enjoy selv om bildekvaliteten ikke er av den beste.

Hagen del 1
Hagen del 2

3 kommentarer:

Turid sa...

Tusen takk for titten. Du har en virkelig vakker og romantisk hage.

hilsen Tua fra gausdal

Tove sa...

Tusen takk for vandringen. Du har virkelig klart å lage mange flotte rom og stier. kos deg i sommervarmen :-)

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Så koselig blogg du har med mange fine bilder :)
Blir utrolig flott det lysthuset, står høyt på ønskelisten min :)
Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg :)

Ha en fortsatt fin kveld
Klem Mette :))