søndag 28. juni 2009

Tusen takk for awarden Solveig!

Det var utrolig koselig altså!!!!!
Solveig er ei dame som la igjen et spor i bloggen min i går og nysgjerrig som jeg var måtte jeg inn å besøke henne. Og gjett om den dama har en flott blogg og jammen ser det ut til at hun er skikkelig kreativ også. Gleder meg til å følge bloggen din Solveig!


Så kan vi konstatere at sommeren virkelig har kommet og det så til de grader. Jøje meg hvor hett det er men jammen klarte jeg å sitte en times tid i sola i dag. Verre er det nesten inne, der er det rett og slett helt uutholdelig å være så i kveld har vi bare vært ute da tempen har vært forholdsvis god. Ikke har jeg noe særlig overskudd til å gjøre så mye i hagen men sprederen gjør jobben sin og da kan jeg sitte der med god samvittighet å følge med.

ØNSKER ALLE EN STRÅLENDE UKE, SELV SKAL JEG JOBBE MANDAG TIL ONSDAG!

1 kommentar:

Solveig sa...

Tusen takk for fine ord! Du er bare god :-) Føler varmen godt på kroppen nå ja! Har en varmepumpe som rusler og går på kjøling av og til...da får barna også kjølt seg ned og mammen får samlet tankene og blir klar til nye timer i solen :-). Ha en flott ettermiddag!
Sommerklem fra Solveig