lørdag 21. februar 2009

Rapport fra spirerommet

Da har jeg igjen tatt et skippertak i annekset. Først og fremst har jeg fått ordnet fiskekassene slik at de både er tette (acrylmasse) og har fått undervanningsmatte (isoporplate og speiderteppe kjøpt på Jysk - speiderteppet altså.....jättebillig).
Dessuten har jeg fått montert opp det ene lysarmaturet som jeg fikk her om dagen så da har jeg 3 lysarmatur i taket foreløpig og jeg tror også det holder men greit å ha et i reserve. Nå har jeg også måtte begynne å bruke gulvet til å ha kassene på men det går jo bra egentlig så sant ikke Mossepus begynner å grave oppi de da, men jeg tror det skal gå bra.
Har fått tatt en liten prikleøkt i kveld også og nå har jeg igjen kun 3-4 potter det er altfor mye spirer i, men følgende er blitt priklet:

Til deg Vivi...............NEI, JEG SKAL IKKE HA PIONER!!!!! Selv om jeg vil ha det aldri så mye. Husk at jeg har dårlig råd og har ikke engang jobb........................., det er stakkarslig med oss her på Lillehammer, er noe annet med dere som bor på vestkanten vettu!

4 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Da må du komme å se på mine da vet du, Lene.
Ellers som en liten inntekt, så kan du jo sette opp ei bu på torget til sommeren og selge overskuddsplanter. Tenkt deg det, ryktet kommer til å gå fort vet du, om torgdama med selvsådde stauder. Og folk strømmer til fra fjern og nær. Kanskje vi skulle slått oss sammen ? Livet i det offentlig vesen er heller ingen dans på roser, bare fast inntekt.
Ha en fin søndag.

Lene fra Lillehammer sa...

Haha, ja det tenkte jeg jammen på selv, å stå på torget å selge overskuddsplanter, kunne jo nesten blitt en inntekt av det.

Tove sa...

Ser deg for meg på torget med hundrevis av fiskekasser ;-)Jeg kommer og handler jeg! Det er jo kjempekjekt at du får mer tid sammen med småtten ;-) Ikke så gæli at det ikke er godt for noe. Det meste ordner seg etterhvert. Jeg måtte opp med en lysarmatur til jeg også. Gulvet er jo ledig, knis, knis. Ha en flott søndag.

IngunnBW sa...

Så flott at du har fått flere lys i planterommet ditt :) Det gir grobunn for at du kan boltre deg med enda flere småplanter.

Det var jo en strålende idé Vivi kom med synes jeg. Tenk så artig da, og når man er to blir det mye koseligere. Dere kan f.eks trykke opp en del A4plakater hvor dere annonser hvilken dag dere skal stå på torget. Hjemmebakte stauder :)

Jeg har begynt å angre på at jeg ikke køpte flere armaturer når jeg først hadde muligheten, de var jo kjempebillige. For det hadde gått an å hengt opp et par stykker under benkeplaten jeg har pottene på og fått plass til mange flere frøplanter.

Men hvor er kråka??!!?? Vi vil se'n!