tirsdag 10. februar 2009

Joda, det kan være vakkert om vinteren også!

Jeg og Martinus var ute å gikk i et fantastisk vær i går selv om det var litt kaldt. Men den hvite snøen og sola som skinte så måtte jeg bare ta med meg kameraet og knipse noen bilder på veien.



Her er vi på vei oppover Nordseterveien. Man kan så vidt skimte det røde, lille huset vårt og annekset på bilde nr. 2. På "feltet" hvor vi bor er det 4 hus til, akkurat passe og ikke for trangt.

Her har vi tatt av Nordseterveien og er på vei ned igjen.

Her er Skårset Gård som vi fester under. Nå er det ikke lenge før vi er hjemmat og man kan se huset vårt på andre siden av jordet. Her på jordet er det forresten lagd skiløyper og i det siste har barn fra barneskolen hatt skidag her. Morsomt å se de holde på!

Da var vi nesten hjemme igjen men det var en koselig rusletur og man kunne ha god samvittighet resten av dagen!

Nå skal jeg ta meg en tur på annekset og så noen frø som har ligget i vann siden i går. Det er frø av Alcea Rosea 'Chaters Double White' som jeg fikk av Ingrid fra Danmark i går.

Jeg har forresten mottatt en award i dag, kjempekoselig. Den har jeg fått av Brit. Grunnen til at jeg har fått den av henne er følgende som hun skriver: ".....fordi hun var mitt første møte med en hageblogg. her blir jeg opplært i ny kunnskap i hage som jeg ikke har vært klar over før. Og hun er en racer på prikling!!"

Det var da store ord Brit men kjempekoselig selvfølgelig. Jeg er uansett glad for at jeg har motivert deg og jeg lover at har du først begynt med frø, prikling og hage så klarer du ikke å gi deg. En kjempefin hobby og terapi til tusen!

Reglene som følger med denne awarden er som følger:
1.Legg ut bilde på bloggen din, og reglene.
2.Skriv hvem du fikk den av og link til bloggen deres.
3.Gi den til 3 eller flere blogger du liker godt.
4.Legg igjen en kommentar på bloggen til mottakeren så de vet at de har fått den.

Jeg ønsker å gi deg videre til følgende:

Ninni , Vivi og Nina

ØNSKER ALLE EN STRÅLENDE DAG! HER SER DET IHVERTFALL UT TIL Å BLI EN LIKE FIN DAG SOM I GÅR!

YYYYYYYYYYY

6 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Hærlig vintervær på Lillehammer ser jeg, det er jo slik at en havkrabbe som meg for lyst til å spenne på seg ski og slumre en tur:)
Nå har jeg forøvrig startet med å så:)

Snuffeldyret sa...

Den Alceaen var vakker!
Og jeg har lagt til deg i bloglista mi.

Vivishagerom sa...

Ja, det er fint på Lillehammer om dagen. Kjempe flott lys og stålende sol. Heldig er du som kan kose deg ute om dagen.
Tusen takk for award du ga meg. Klem

Rose Love sa...

Hei!
Vi får ta en hagevandring til sommeren.
Nå er det så kaldt at det er bare å fyre i ovnen!

IngunnBW sa...

Oj, den har jeg ikke sett! Tusen takk Lenemor! Det var koselig :) Er ikke noe flink til å videresende sånne awarder, greier ikke helt å velge ut jeg.

Så nydelig tur dere hadde forleden. Vakker natur og flott vær! Fint å se miljøet rundt huset deres :) Nordseter har jeg vært på, laaaang skitur dit husker jeg.

Sukk, for en skjønn stokkrose du har fått frø av! Lekker! Vi får trøste oss med sånne bilder i iskulden.

Lene fra Lillehammer sa...

Trøst deg Ninni med at det blir nok noen stokkroser og annet til overs.